wtorek, 28 lutego 2012

Grubymi nićmi szyte

Dziś kartka urodzinowa skierowana do zapalonego gitarzysty.
Wykorzystałam tu superowe papiery Dreamer  Collection,
i pochwalę się, że jakiś czas temu je wygrałam :)
Ponieważ troszkę tu poszyłam ręcznie i to grubymi nićmi
 a takie były wytyczne kończącego się dziś wyzwania na SP,
to wzięłam w nim udział.
Sznureczek przy tagu, to pomysł zaczerpnięty od Enczy.






Dziękuję  ślicznie że do mnie zaglądacie
a  tym wszystkim, którzy pozostawiają po sobie ślad
przesyłam ciepłe myśli :)

9 komentarzy:

Baukje pisze...

beautiful nicely done!
Greetings Baukje

allearte pisze...

Karteczka powaliła mnie na kolana :) Pozdrawiam cieplutko :)

Ktosia79 pisze...

Bardzo oryginalna! :-)

anias pisze...

Zazdroszczę pomysłu ma męską kartkę, ja mam z tym wielki kłopot :)
Śliczna!!!

ShoKa pisze...

Świetne, mocne kolory, bardzo mi sie podoba!

Joanna pisze...

Piękna.

Monia pisze...

Świetna jest!

Monia pisze...

Świetna jest!

Pelargonia pisze...

Jest super! Męskie kartki to zawsze problem dla mnie, a Ty sobie poradziłaś rewelacyjnie! :)